2009-05-15

Bloggcandy och helgen

InkyWings (http://inkywings.blogg.se/) har en helt otrolig blogcandy nu. Se vad man kan vinna:


det är helt otroligt. hoppas jättemycket på turen nu.

Annars är det helg i morgon, kanske en tur till Ge-Kås och sen på kvällen smäller det med eurotionsfestivalen. Undra om det är Norge som kommer ta hem det. Är väl den största favoriten av alla. Själv vet jag inte vilket land jag tror på. den låt och artiskt som sitter starkast på min närhinna är bosnien, men jag tro inte det. Azerbaijan kanske, lite svenskanknytning? Finns många bra bidrag, men jag tycker inte Norge har bästa bidraget. Sverige hamnar nog runt plats 10. Gissar på plats 8. Så har jag gissat i alla fall. troligen helt fel, men en gissning i alla fall.

2 kommentarer:

Patricia/tiza67 sa...

Hallåj där!

Såg din fundering på min blogg om vilken Tombow färg jag anväder till hudfärg. Jag har nr.850 och tonar bara med den. Om du inte varit på Motivets webshop så gå in där så har hon en massa färgförslag till hudfärg. Du kanske hittar vad du söker där!!

Kramar om från Patricia

Malmis sa...

Tack för det fina kortet du hade gjort!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...