2011-06-30

Lite alster som blivit liggande

Här kommer lite olika alster som inte blivit publiserade här innan. Först ut är två kort som jag gjorde i våras någon gång. Kommer inte riktigt ihåg när...

Detta första kortet har motiv från Bildmålarna, Flygande Tossa, och en grattisstämpel från Inkido.



Det andra kortet här har motiv från Vilda stamps, Draken Östen heter den. Tycker den är sååå söt. Textstämpeln är från MiMa´s egna stämplar. Detta blev ett staflikort.





De två nedanstående alsterna gjorde jag för ett tag sedan och fick äran att visa dem på Kristinas scrapbookings blog...

Det första är en LO från när jag och min man var på semester i Trollhättan från några år sedan och företäller slussklockan.



Det andra här är ett kort som jag gjorde av spillbitarna som blev över efter jag gjort LO:n.

1 kommentar:

Malmis sa...

Jättefina! :)

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...