2011-08-14

Liste alster

Vad tiden går. Nu har det redan gått två veckor av semestern, hälften kvar... Har inte gjort så jättemycket. Vi var i väg några dagar i Karlstad och tittade hur det såg ut där. En jättefin stad tycker jag. Blir nog ett litet album av de bilder när vi får tummen ur att framkalla dem. Är lite dåliga på det nu för tiden :(

Här kommer i alla fall ett par bra ha-kort som jag gjort för ett tag sedan, men äntligen fått fotat...

Det första är på en kopp med texten "Till dig" Vet inte vad det är för stämpel då jag har fått motivet för ett tag sedan.




Det andra kortet har ingen text. Motivet kommer från Bildmålarna, men jag vet inte vad det heter. Fick med det i ett av deras paket i våras...



Nu ska jag njuta av ytterligare en semsterdag... får se vad vi hittar på :)

2 kommentarer:

onkis sa...

Då hade du inte längt hem till mig när du va i Karlstad :)
Fina kort du har gjort!

Malmis sa...

Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka och förgyller resten av semestern...

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...